Τσιπ με στάθμη γραφίτη
1. Αντικαταστήστε την κασέτα όταν ο εκτυπωτής είναι ενεργοποιημένος, διαφορετικά μπορεί να προκληθεί πρόβλημα όταν ο εκτυπωτής είναι απενεργοποιημένος. Σε περίπτωση που συμβεί, ανακτήστε το ανοίγοντας και κλείνοντας το κάλυμμα του εκτυπωτή.
2. Μην ανοίγετε το κάλυμμα του εκτυπωτή κατά τη διαδικασία αναγνώρισης τσιπ μετά την εγκατάσταση της κασέτας.
3. Κάθε τσιπ έχει έναν αριθμό σειράς και ένας σειριακός αριθμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά με την εμφάνιση της στάθμης γραφίτη στον ίδιο εκτυπωτή.
Τη 2η φορά που χρησιμοποιούσε τον ίδιο αριθμό σειράς στον ίδιο εκτυπωτή, ο εκτυπωτής θα ανέφερε ένα σφάλμα "Er11". Η κασέτα μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί εάν ο πελάτης ανοίξει το κάλυμμα για περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα και κλείσει το κάλυμμα, μεταβείτε στη ρύθμιση "χωρίς επίπεδο γραφίτη" για χρήση.
Μην αφαιρείτε το τσιπ σε οποιονδήποτε άλλο εκτυπωτή αφού εγκατασταθεί και χρησιμοποιηθεί.
Τσιπ χωρίς στάθμη γραφίτη
Απλώς κάντε κλικ στο "Επιβεβαίωση" για να συνεχίσετε όταν εμφανίζεται η ένδειξη "Χρησιμοποιημένο ή πλαστό τόνερ εγκατεστημένο" στον υπολογιστή.
Αυτά τα τσιπ διαθέτουν ένα μοναδικό σύστημα σειριοποίησης για εμβάσματα, το οποίο θα επιτρέπει την εγκατάσταση στον εκτυπωτή μόνο μία φορά. Εάν χρησιμοποιείτε άλλο γραφίτη με το ίδιο τσιπ σειριακού αριθμού στον ίδιο εκτυπωτή, θα μπλοκαριστεί αυτόματα, εμφανίζεται ένα μήνυμα σφάλματος στην οθόνη.
Συμβουλέψτε τον πελάτη σας να αγοράζει μόνο μία κασέτα ανά φορά για να αποφύγει το πρόβλημα της σειράς τσιπ.
Εάν το συμβατό σας δοχείο είναι άδειο, επικοινωνήστε μαζί μας πριν υποβάλετε επαναλαμβανόμενη παραγγελία. Θα ελέγξουμε τον αριθμό σειράς του τσιπ και θα βεβαιωθούμε ότι δεν θα λάβετε νέες κασέτες με την ίδια σειρά τσιπ.