O Εκτυπωτής Βγάζει Μήνυμα Πως Το Μελανοδοχείο Είναι Κατεστραμμένο
Η παραπάνω ένδειξη εμφανίζεται κυρίως στα μοντέλα HP της σειράς OfficeJet Pro 6230, 6810, 6820, 6830, 8610, 8620, 8630, 8640, 8660, X451dn/dw, X476dn/dw, X551dw, X576dw και αφορά τη χρήση συμβατών η αναγομωμένων μελανοδοχείων. Η λύση δίνεται στον επίσημο ιστότοπο της HP, απ’ όπου ο χρήστης κατεβάζει νέο firmware που αντιστοιχεί στο μοντέλο του εκτυπωτή του και με το οποίο αφαιρείται το Dynamic Security Feature που προκαλεί το πρόβλημα.
Στην περίπτωση που αντιμετωπίζετε ανάλογο πρόβλημα, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της HP κάνοντας κλικ ΕΔΩ και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Δείτε και εδώ!
https://printerinks.zendesk.com/hc/en-us/articles/115005065189-HP-ink-cartridges-missing-or-damaged-remove-and-reinstall-firmware-update-