Pantum P2500w Printing the Information page: Toner LevelΓια να εκτυπώσουμε τις πληροφορίες του εκτυπωτή (εκτυπώνονται 3 σελίδες), όπως κατάσταση αναλωσίμου ακολουθούμε τις παρακάτω πληροφορίες Κρατάμε πατημένο για 3 δευτερόλεπτα το CANCEL μέχρι να αναβοσβήσει το λαμπάκι οπότε αφήνουμε. HP 350XL , 351XL ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΤΥΠΩΤΗΠρόβλημα: Σφάλμα (Η κασέτα λείπει ή δεν ανιχνεύτηκε)
Ανάλυση 1: Πώς να καθαρίσετε το τσιπ της κασέτας Πριν την εγκατάσταση, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο καθαρισμού του τσιπ της κασέτας 1. Αφαιρέστε το μελανάκι (κασέτα) από τον εκτυπωτή. 2. Χρησιμοποιώντας μία γομολάστιχα, καθαρίστε τις χρυσές επαφές στο πίσω μέρος της κασέτας. 3. Τοποθετήστε τη κασέτα στον εκτυπωτή σας. 4. Περιμένετε έως ότου ο εκτυπωτής αναγνωρίσει την κασέτα πριν τη χρήση.
Αυτή η διαδικασία βοηθά στην αφαίρεση οποιασδήποτε βρωμιάς ή υπολειμμάτων μελανιού στο τσιπ που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα αναγνώρισης.
Πρόβλημα: Σφάλμα (μη γνήσια κασέτα)
Ανάλυση Απλώς κάντε κλικ στο OK στο μήνυμα για να συνεχίσετε την εκτύπωση.
Πρόβλημα: Σφάλμα (Μη συμβατές κασέτες έχουν εγκατασταθεί / Κασέτες εκτυπωτή λείπουν ή δεν εντοπίστηκαν)
Λύση 1 Αφαιρέστε την κασέτα που έχει επηρεαστεί από τον εκτυπωτή Λύση 2 Για να συνεχίσετε την εκτύπωση, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες χρησιμοποιώντας τον πίνακα ελέγχου των εκτυπωτών σας: 1. Ενώ κρατάτε πατημένο το κουμπί X, πατήστε το κουμπί ενεργοποίησης / απενεργοποίησης. 2. Εισαγάγετε τον συνδυασμό ειδικών πλήκτρων: ΜΠΛΕ μετά ΠΡΑΣΙΝΟ και μετά ΓΚΡΙ. 3. Πατήστε επανειλημμένα το ΜΠΛΕ κουμπί μέχρι να εμφανιστεί το μήνυμα "Μενού πληροφοριών". 4. Πατήστε OK. 5. Πατήστε επανειλημμένα το ΜΠΛΕ κουμπί μέχρι να δείτε το μήνυμα εισαγωγής δεδομένων Checksum for relock. 6. Πατήστε OK και περιμένετε να εμφανιστεί μια ακολουθία αριθμών δίπλα σε αυτό το μήνυμα. 7. Μόλις εμφανιστούν αυτοί οι αριθμοί, πατήστε επανειλημμένα το X μέχρι να βγείτε από όλα τα μενού. 8. Όταν σας ζητηθεί δοκιμή ευθυγράμμισης, ακυρώστε τη με X.
Σημείωση: Ορισμένοι εκτυπωτές ενδέχεται να μην έχουν αυτά τα κουμπιά. Εάν συμβαίνει αυτό, τεκμαίρεται: Το μπλε κουμπί = Κουμπί σάρωσης Το πράσινο κουμπί = OK ή Έγχρωμο κουμπί αντιγραφής/σάρωσης Το γκρι κουμπί = Μαύρο κουμπί αντιγραφής/σάρωσης
Πρόβλημα: Σφάλμα (Ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του εκτυπωτή)
Ανάλυση Ανοίξτε τον εκτυπωτή και αφαιρέστε τα έγχρωμα και τα μαύρα δοχεία. Κλείστε τον εκτυπωτή και περιμένετε να σας ζητηθεί να εγκαταστήσετε την κασέτα τριών χρωμάτων.
Πρόβλημα: Εκτύπωση κενών σελίδων / Ξεθώριασμα κατά την εκτύπωση / Παράγονται λανθασμένα χρώματα
Ανάλυση Στην απίθανη περίπτωση που η κασέτα σας δεν εκτυπώνει ικανοποιητικά, μπορεί να υπάρχει μπλοκάρισμα στα ακροφύσια εκτύπωσης που προκαλείται είτε από ξηρά σωματίδια μελανιού είτε από κλείδωμα αέρα. Αυτό το πρόβλημα μπορεί εύκολα να διορθωθεί πραγματοποιώντας μια απλή διαδικασία χειροκίνητου καθαρισμού: 1. Πάρτε ένα βαμβάκι και βρέξτε με λίγο ζεστό νερό. Στη συνέχεια, σκουπίστε απαλά την περιοχή της κεφαλής εκτύπωσης στη βάση της κασέτας(εκεί που τρέχει η μελάνι) .
Πρόβλημα: Η μελάνη HP έχει εξαντληθεί
Ανάλυση Πατήστε OK στο μήνυμα και συνεχίστε την εκτύπωση Πατώντας "OK" η οθόνη κατάστασης μελανιού θα απενεργοποιηθεί. |